در حال بارگذاری ...
    
  • محتوای الکترونیکی قابل بررسی "اشکال" ویژه دانش آموزان پنجم و ششم ابتدائی



    محتوای الکترونیکی "اشکال" که در قالب یک فایل فلش می باشد ، اشکال هندسی را از جهت بُعد مورد بررسی قرار میدهد ، دراین محتوا با تعاریف اشکال هندسی 1بعدی ،2بعدی و 3 بعدی آشنا می شوید. این محتوا دارای افکت های زیبایی برای آشنا کردن دانش آموزان با اشکال هندسی به ویژه اشکال هنسی 3بعدی ، دارا می باشد . به آموزگاران محترم پایه پنجم و ششم حتما توصیه می کنم این محتوا را مورد بررسی قرار داده و نقایص آن را به بنده از طریق قسمت نظرات اطلاع دهند تا در تهیه محتوا ها لحاظ نمایم .
     برای دانلود روی شکل زیر کلیک نمائید.
    />




    مطالب مرتبط

    ساخت کلاه ایمنی هوشمند توسط دانش آموزبیرجندی

    ساخت کلاه ایمنی هوشمند توسط دانش آموزبیرجندی

    صادف پدر سخت اورا آشفته کرده بود هر لحظه با خود می اندیشید اگر اتفاقی برای پدرم می افتاد چه می کردم دائم صحنه را برای خودش مرور می کردیازده سالش بود ولی این اتفاق چنان تاثیری در روحیه اش گذاشته بود که نمیتوانست آن را لحظه ای از ذهنش دور کند باخود می اندیشید اگر دایی من نبودکه ...

    |

    بازخوردها و شعر های توصیفی در مورد دانش آموزان

    بازخوردها و شعر های توصیفی در مورد دانش آموزان

    معلمان عــــزیز : اگر از نوشتن مکرر افرین و صد افرین در پایه مشق بچه ها خسته شده اید و به دنبال طرحی دیگر برای تشویق دانش اموزان خود هستید .اگر طالب شیوه ای تاثیر گذار در کنترل تکالیف دانش اموزان خود هستید . استفاده از این مجموعه را به شما توصیه می کنیم .

    |

    نظرات کاربران