در حال بارگذاری ...
    
  • شرکت جمعی دانش آموزان در طرح ملی تلفنی " حافظ قرآن شوید"

    مدیر روابط عمومی ستاد طرح ملی تلفنی حافظ قرآن شوید گفت: این ستاد آمادگی کامل برای ثبت نام از دانش آموزان مدارس سراسر کشور را داراست.

    محمد صادق محسنی کبیر  با اشاره به بازگشایی مدراس و استقبال بسیار زیاد دانش آموزان از طرح حفظ تلفنی قرآن گفت: این ستاد با طراحی برنامه هایی برای ثبت نام جمعی دانش آموزان مدارس سراسر کشور، توان اجرای این طرح ملی را در مدارس در سراسر کشور داراست.

    وی با بیان این که این طرح به منظور تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن و ترویج فرهنگ قرآنی آغاز شده است افزود: این طرح برای تمام اقشار جامعه آزاد است اما با توجه به فصل بازگشایی مدارس این ستاد برای ثبت نام دانش آموزان تدابیری اندیشیده و از تمام مدیران مدارس، دبیران و تمامی دست اندرکاران آموزشی کشور دعوت به همکاری می نماید.

    وی در ادامه بیان داشت: روز آموزش برای قرآن آموزان همانند سایر گروه ها به صورت تلفنی زیر نظر اساتید حفظ قرآن و به صورت ترمی در مدت 2 و 3 و 4 سال است.

    وی خاطر نشان کرد: تاکنون برای بیش از چهارده هزار نفر فرآیند آموزشی اجرا شده و همچنان در حال ادامه است.




    مطالب مرتبط

    ساخت کلاه ایمنی هوشمند توسط دانش آموزبیرجندی

    ساخت کلاه ایمنی هوشمند توسط دانش آموزبیرجندی

    صادف پدر سخت اورا آشفته کرده بود هر لحظه با خود می اندیشید اگر اتفاقی برای پدرم می افتاد چه می کردم دائم صحنه را برای خودش مرور می کردیازده سالش بود ولی این اتفاق چنان تاثیری در روحیه اش گذاشته بود که نمیتوانست آن را لحظه ای از ذهنش دور کند باخود می اندیشید اگر دایی من نبودکه ...

    |

    سند ملی آموزش 2030 ایران رونمایی می شود

    سند ملی آموزش 2030 ایران رونمایی می شود

    امروز شنبه 20 آذر ماه، با حضور معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ، وزرای آموزش و پرورش و علوم ، تحقیقات و فناوری از سند ملی آموزش 2030 در ایران رونمایی می شود.

    |

    نظرات کاربران