در حال بارگذاری ...
    
  • ورود کتاب˝تفکر و سبک زندگی˝به پایه اول متوسطه اول

    مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تالیف سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش گفت: در راستای عمل به منویات رهبری، کتاب جدید ˝ تفکر و سبک زندگی ˝ به مجموعه کتب درسی اول متوسطه اول افزوده می شود.

    محمد علی جمالی فر  از انتشار کتاب جدیدی با نام "تفکر و سبک زندگی" خبر داد و گفت: بر اساس عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به سبک و شیوه های زندگی در کتب درسی، کتاب جدیدی تحت عنوان " تفکر و سبک زندگی " برای پایه اول متوسطه اول تهیه و تدوین شده است که از سال تحصیلی آینده در برنامه درسی دانش آموزان این پایه قرار می گیرد.


    مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تالیف سازمان پژوهش وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در حال حاضر مراحل تهیه و تدوین این کتاب طی شده است و در مرحله چاپ قرار دارد تا پس از آن به منظور برگزاری کلاس های ضمن خدمت، در اختیار معلمان قرار گیرد.


    وی در خصوص زمان برگزاری کلاس های ضمن خدمت معلمان برای آموزش کتاب" تفکر و سبک زندگی " توضیح داد: تاریخ دقیق برگزاری کلاس های آموزش ضمن خدمت معلمان برای این کتاب مشخص نیست و اگر شرایط مهیا شود، تا پیش از ماه مبارک رمضان این کلاس ها برگزار می شود و در غیر این صورت پس از ماه رمضان و تا پیش از آغاز مهر، آموزش های ضمن خدمت به معلمان ارائه می شود.


    به گفته جمالی فر، در این درس دانش آموزان با نحوه رفتار و تعامل با محیط اطراف و به طور کلی جامعه آشنا می شوند و آداب و شئون رفتار اجتماعی اسلامی را آموزش می بینند تا در آینده در مسیر تربیت اسلامی قرار گیرند و در جامعه به ایفای نقش بپردازند.




    مطالب مرتبط

    راه های افزایش سرعت مطالعه

    راه های افزایش سرعت مطالعه

    سرعت مطالعه یکی از مهم ترین دغدغه های هر دانش آموزی هست و همه دانش آموزان به دنبال راه هایی هستند تا بتوانند سرعت مطالعه خود را بدون این که کیفیت کار خود را پایین بیاورند، افزایش دهند. 

    |

    مدارس منطقه دوازده تهران

    مدارس منطقه دوازده تهران

    برای دسترسی به لیست و مشخصات انواع مدارس منطقه ۱۲ تهران،کافیست بر روی هریک از عناوین داخل جدول، کلیک نمائید.

    |

    مدارس منطقه یــازده تهران

    مدارس منطقه یــازده تهران

    برای دسترسی به لیست و مشخصات انواع مدارس منطقه ۱۱ تهران،کافیست بر روی هریک از عناوین داخل جدول، کلیک نمائید.

    |

    نظرات کاربران