در حال بارگذاری ...
    
  • محتوای درس آمادگی دفاعی برای سال تحصیلی آینده تغییر می کند

    معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تغییر محتوای کتاب درسی آمادگی دفاعی از سال تحصیلی آینده خبر داد و گفت: دبیرخانه راهبردی دروس کتاب جدیدی برای درس آمادگی دفاعی تولید کرده است و از این به بعد رویکرد درس آمادگی دفاعی مقابله با جنگ نرم دشمن است.

     به گزارش مهر ابراهیم سحرخیز  با بیان این مطلب گفت: از آنجایی که رویکرد امروز ما درخصوص آمادگی دفاعی ˝ مقابله با جنگ نرم دشمن˝ است، تغییرات ایجاد شده در کتاب آمادگی دفاعی نیز در راستای همین رویکرد صورت گرفته است.

    وی افزود: کتاب جدید آمادگی دفاعی با تغییرات ایجاد شده در محتوا در 8 استان کشور به صورت آزمایشی تدریس می شود و در صورتیکه نتایج ارزیابی ها مثبت و مفید باشد اصلاحیه های لازم در کتاب جدید لحاظ می شود و از سال تحصیلی آینده کتاب جدید آمادگی دفاعی در سطح مدارس کل کشور اجرا می شود.

    سحرخیز درباره تعداد ساعت آموزشی درس آمادگی دفاعی توضیح داد: ساعت آموزشی درس آمادگی دفاعی در حال حاضر تغییری نکرده است و در حال حاضر طبق همان قانون مشخص شده قبلی اجرا می شود.

    وی ادامه داد: میزان ساعت آموزشی درس آمادگی دفاعی برای مقطع راهنمایی ۲ساعت و برای مقطع متوسطه ۳ ساعت منظور شده است.

    معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش درباره تاثیر اردوهای راهیان نور در نمره دانش آموزان روی این درس گفت: این اردوها هیچ تاثیر در کم یا زیاد شدن نمره درس آمادگی دفاعی دانش آموز ندارد و ارزشیابی درس آمادگی دفاعی مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش است.

    کلید واژه های مطلب:
    معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش
    |
    ابراهیم سحرخیز
    |
    وزارت آموزش و پرورش
    |




    مطالب مرتبط

    روش های درس خواندن در کلاس دهم

    روش های درس خواندن در کلاس دهم

    بسیاری از دانشجویان از همان دوران ابتدایی به دنبال شیوه صحیح یادگیری و درس خواندن بوده‌اند. از شیوه‌هایی مانند حفظ کردن گرفته تا حبس کردن خود در یک اتاق ولی در اینجا شیوه‌های موثری برای مطالعه آورده شده است.در این مطلب با روش های موثر و شگفت‌انگیز برای درس خواندن در کلاس دهم ...

    |

    طرح درس چیست؟

    طرح درس چیست؟

    کلیه اندیشه ها و مقدمه چینی ها و پیش بینی هایی که معلم قبل از رفتن به کلاس به عمل می آورد هرگاه بر روی کاغذ بیاید «طرح درس» نامیده می شود.

    |

    انتقاد فانی از خلاء ارزیابی تولیدات درسی اعتراض دانش آموزان به فیزیک سوم متوسطه

    انتقاد فانی از خلاء ارزیابی تولیدات درسی/ اعتراض دانش آموزان به فیزیک سوم متوسطه

    وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه باید در سازمان پژوهش به استناد الگوی برنامه درسی یک برنامه عملیاتی ارزیابی تولیدات درسی داشته باشیم گفت: هنوز این خلاء در سازمان پژوهش وجود دارد و باید بیشتر روی آن کار کرد.

    |

    نظرات کاربران