در حال بارگذاری ...
    
  • رشته های دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران

    دانشکده محیط زیست

    1- مهندسی طراحی محیط زیست : این گروه در سال 1371 مبادرت به پذیرش دانشجو کرده است و در حال حاضر در مقطع کارشناسی ارشد در گرایش مهندسی طراحی محیط زیست دانشجو می پذیرد .

    2- مهندسی عمران – محیط زیست : این گروه از سال 1375 در مقطع دکتری به پذیرش دانشجو اقدام کرد . برای تامین هدف فوق چهار گرایش زیر در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در نظر گرفته شده است .

    §         گرایش آب و فاضلاب

    §         گرایش آلودگی هوا

    §         گرایش مواد جامد زاید

    §         منابع آب

     

    3- برنامه ریزی، مدیریت و آموزش محیط زیست : این گروه از سال 1372 با پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد، آغاز به کار نمود و در حال حاضر در گرایش های برنامه ریزی محیط زیست، مدیریت محیط زیست و آموزش محیط زیست، دانشجو می پذیرد . از سال 1381 نیز این گروه با پذیرش دانشجو، دوره دکترا در گرایش برنامه ریزی محیط زیست را راه اندازی کرده است .




    مطالب مرتبط

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    با باغ موزه هنر ایرانی، ایران را در تهران بازدید کنید باغ موزه هنر ایرانی، لوکیشنی جذاب با متراژی کمتر از یک هکتار است که در منطقه الهیه تهران واقع شده. بنای این باغ موزه، متعلق به خانم توران مهاجر اسلامی ...

    |

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    تهران پایتخت ایران، بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و هیجان انگیز بسیاری دارد. جاهای دیدنی بی شماری که همچنان بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند.

    |

    نظرات کاربران