در حال بارگذاری ...
    
  • رشته های دانشکده علوم دانشگاه تهران


    1- ریاضی، آمار و کامپیوتر : در مقطع کارشناسی با گرایش های ریاضی محض، ریاضی کاربردی، علوم کامپیوتر و آمار در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های ریاضی محض (شاخه های تخصصی جبر، آنالیز و هندسه، توپولوژی) و ریاضی کابردی (شاخه تخصصی آنالیز عددی، تحقیق در عملیات) و علوم کامپیوتر و در مقطع دکتری با گرایش های ریاضی محض (شاخه های آنالیز، جبر، هندسه، ترکیبات) و ریاضی کابردی و علوم کامپیوتر دانشجو می پذیرد .

    2- فیزیک : در مقطع کارشناسی با گرایش های فیزیک حالت جامد، فیزیک اتمی - مولکولی و فیزیک هسته ای، در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های حالت جامد، هسته ای، فیزیک اتمی - مولکولی، فیزیک هسته ای و فیزیک ذرات بنیادی و در مقطع دکتری با گرایش های فیزیک حالت جامد، فیزیک اتمی مولکولی، فیزیک

    هسته ای و فیزیک ذرات بنیادی دانشجو می پذیرد .

    3- شیمی : در مقطع کارشناسی با گرایش های شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی - فیزیک، شیمی تجزیه و شیمی محض، درمقطع کارشناسی ارشد با گرایش های شیمی آلی، شیمی معدنی، شیمی فیزیک، شیمی تجزیه و شیمی محض و در مقطع دکتری هم با همان گرایش ها دانشجو می پذیرد .

    4- زمین شناسی : در مقطع کارشناسی با گرایش زمین شناسی، در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های

    زمین شناسی در چهار گرایش چینه و فسیل شناسی، رسوب شناسی، پترولوژی و نفت و در مقطع دکتری با گرایش های زمین شناسی در دو گرایش رسوب شناسی و سنگ رسوبی و پترولوژی دانشجو می پذیرد .

    5- زیست شناسی : در مقطع کارشناسی : زیست شناسی (گرایش های علوم جانوری و گیاهی)، زیست شناسی سلّولی – مولکولی - گرایش های سلولی مولکولی و میکروبیولوژی)

    در مقطع کارشناسی ارشد : علوم گیاهی (گرایش های سیتماتیک و اکولوژی گیاهی و فیزیولوژی گیاهی)، علوم جانوری (گرایش های فیزیولوژی جانوری و بیوسیتماتیک جانوری و زیست شناسی تکوینی)، میکروبیولوژی و سلولی – مولکولی .

    در مقطع دکتری در رشته های گیاه شناسی و فیزیولوژی گیاهی، علوم جانوری (با گرایش فیزیولوژی جانوری) و میکروبیولوژی دانشجو می پذیرد .




    مطالب مرتبط

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    با باغ موزه هنر ایرانی، ایران را در تهران بازدید کنید باغ موزه هنر ایرانی، لوکیشنی جذاب با متراژی کمتر از یک هکتار است که در منطقه الهیه تهران واقع شده. بنای این باغ موزه، متعلق به خانم توران مهاجر اسلامی ...

    |

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    تهران پایتخت ایران، بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و هیجان انگیز بسیاری دارد. جاهای دیدنی بی شماری که همچنان بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند.

    |

    نظرات کاربران