در حال بارگذاری ...
    
  • رشته های دانشکده ادبیات دانشگاه تهران

    دانشکده ادبیات

    1- زبان وادبیات فارسی : در سال 1313 تأسیس شد و هم اکنون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای گرایش زبان و ادبیات فارسی، دانشجو می پذیرد .

    2- فرهنگ و زبان های باستانی : در سال 1343 آغاز به کار نموده و در سال 1370 از گروه زبان شناسی همگانی جدا و مستقل شد . این گروه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای گرایش فرهنگ و زبان های باستانی دانشجو می پذیرد .

    3- زبان شناسی همگانی : این گروه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترای زبان شناسی دانشجو می پذیرد .

    4- باستان شناسی : این گروه در سال 1314 شروع به فعالیت نمود وهم اکنون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای باستان شناسی، دانشجو می پذیرد .

    5- تاریخ : این گروه از سال 1330 بصورت رشته مستقل شروع به فعالیت کرد و هم اکنون در مقطع کارشناسی با گرایش تاریخ، در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش های تاریخ اسلام، تاریخ ایران باستان و تاریخ دوره اسلامی و در مقطع دکتری با گرایش های تاریخی ایران اسلامی، تاریخ اسلام و تاریخ ایران باستان دانشجو می پذیرد .

    6- زبان و ادبیات عرب: از سال 1348 بصورت مستقل شروع به فعالیت کرد.این گروه هم اکنون در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای گرایش زبان و ادبیات عرب، دانشجو می پذیرد .

    7- فلسفه : این گروه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری گرایش فلسفه دانشجو می پذیرد .




    مطالب مرتبط

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    جاذبه های تاریخی و فرهنگی استان تهران

    با باغ موزه هنر ایرانی، ایران را در تهران بازدید کنید باغ موزه هنر ایرانی، لوکیشنی جذاب با متراژی کمتر از یک هکتار است که در منطقه الهیه تهران واقع شده. بنای این باغ موزه، متعلق به خانم توران مهاجر اسلامی ...

    |

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    جاذبه های گردشگری و دیدنی استان تهران

    تهران پایتخت ایران، بناهای تاریخی، جاذبه های گردشگری و مکان های تفریحی و هیجان انگیز بسیاری دارد. جاهای دیدنی بی شماری که همچنان بسیاری از پایتخت نشینان فرصت بازدید از آن ها را نداشته اند.

    |

    نظرات کاربران