در حال بارگذاری ...
    
  • ضرورت کیفیت بخشی به برنامه های ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 94

    مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان کیفیت بخشی به برنامه های ستاد اسکان را مهم دانست و افزود: ارتقای سطح کیفی این برنامه ها باید مدنظر عوامل اجرایی باشد.

    به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان مازندران، فولادوند در جلسه مشترک ستاد اسکان و کمیته اسکان فرهنگیان استان با تبریک حماسه ی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: ملت بزرگ ایران با خلق این حماسه باردیگر وحدت و انسجام ملی و عزت واقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

     

    وی در ادامه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در ستاد اسکان استان طی سال گذشته، ابراز امیدواری کرد برنامه های امسال بهتر از گذشته باشد.

     

     فولادوند با بیان این که کمیته اسکان فرهنگیان استان با ماموریت جدید، فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: هدف اصلی این کمیته تداوم خدمات دهی به مسافران و میهمانان با کیفیت بهتر است.

     

    وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی استان، گفت: همدان دارای هویت تاریخی و فرهنگی مهمی است و از این جهت اسکان باید ویژگی های خود را داشته باشد.

     

    مدیر کل آموزش و پرورش استان درباره فضاهای اختصاص داده شده برای اسکان فرهنگیان نیز با بیان این که کلاس های دارای رتبه «ج» نباید داشته باشیم، تصریح کرد: باید تلاش شود که کلاس ها تاحد امکان در سطح «الف» و در مواردی محدود، در سطح «ب» باشد.

     

    وی افزود: باید از تمام ظرفیت ها و فضاها برای اسکان استفاده کنیم و هیچ مدرسه ای تحت عنوان خاص نباید کنار گذاشته شود.

     

    مدیر کل آموزش و پرورش استان بحث کیفیت در برنامه های اسکان را مهم دانست و افزود: ارتقای سطح کیفی این برنامه ها باید مدنظر عوامل اجرایی باشد.

     

      فولادوند با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی درست از برنامه های اسکان نوروزی در این راستا گفت: باید از همه ظرفیت ها استفاده شود

     

       وی در پایان همکاری و هماهنگی دستگاه های مختلف را ضروری خواند و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان آماده هرنوع همکاری با دستگاه های دیگر از جمله هلال احمر، شهرداری و سازمان میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان است.




    مطالب مرتبط

    بازخوانی مجدد اندیشه شکل‌دهنده دهه فجر در این ایام ضرورت دارد

    بازخوانی مجدد اندیشه شکل‌دهنده دهه فجر در این ایام ضرورت دارد

    تهران (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، رویکرد برنامه‌های دهه فجر این سازمان در سال جاری را خوانش مجدد اندیشه‌ای که دهه فجر را شکل داده و عملگری معلم برای انتقال مفهوم مبارزه با طاغوت بیان کرد.

    |

    نظرات کاربران