در حال بارگذاری ...
    
  • هیچ مرکز و موسسه ای مجوز انتخاب رشته ندارد/فعالیت70پایگاه تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور

    سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: 70 پایگاه انتخاب رشته توسط آموزش و پرورش شهر تهران در مناطق 19 گانه با بیش از 150 نفر مشاور زبده آماده ارائه خدمات به دانش آموزان هستند.

    مسعود ثقفی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، گفت: همه ساله در ایام اعلام نتایج کنکور موسسات و مراکز غیر مجاز به صورت قارچ گونه رشد و با تبلیغات غیر واقع سعی در فریب خانواده ها و دانش آموزان دارند و مبالغ غیر متعارفی را مطالبه می کنند.

    وی افزود: با توجه به اینکه افراد تخصص لازم و اطلاعات جامع ندارند بزرگترین صدمه را می توانند از این طریق به بدنه آموزش وپرورش بزنند.

    وی ادامه داد: لذا آموزش و پرورش شهر تهران برای ارائه راهنمایی و مشاوره لازم به داوطلبان و والدین آن ها همچنین تسهیل برای انتخاب رشته وآگاهی بخشی در این موضوع اقدام به راه اندازی پایگاه های تخصصی مشاوره انتخاب رشته کنکور و موسسات آموزش عالی نموده است.

    ثقفی بیان کرد: تعداد این پایگاه ها 70 مرکز بوده که در مناطق 19 گانه شهر تهران فعالیت خود را به محض اعلام نتایج کنکور آغاز می کنند.

    وی بیان کرد: در این پایگاه ها بیش از 150 نفر از زبده ترین مشاوران آموزش و پرورش شهر تهران که آموزش لازم را دیده اند بر اساس جدیدترین اطلاعات کد رشته شهر ها و دانشگاه ها به داوطلبان مشاوره می دهند.

    وی خاطرنشان کرد: هزینه این پایگاه ها حدود 50 هزار تومان بوده و برای خانواده های شهدا، فرهنگیان و جانبازان تخفیف ویژه ای در نظر گرفته شده است در ضمن هیچ مرکز و موسسه ای به جز این پایگاه ها مجوز آموزش و پرورش نداشته و به تایید آموزش و پرورش مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود.

    وی در پایان گفت: آدرس و تلفن این پایگاه ها در سایت www.tehranedu.ir قابل مشاهده است.




    مطالب مرتبط

    آغاز انتخاب ‌رشته‌ کنکور دانشگاه فرهنگیان از امروز

    آغاز انتخاب ‌رشته‌ کنکور دانشگاه فرهنگیان از امروز

    تهران (پانا) - «سامانه جامع آزمون سراسری» برای انتخاب کد رشته‌محل‌های دانشگاه فرهنگیان به‌صورت اینترنتی از امروز سه‌شنبه 8 خرداد فعال خواهد شد و متقاضیان تا روز ‌شنبه 12 خرداد فرصت انتخاب رشته خواهند داشت.‌

    |

    سهم ۴۰ تا ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۳ سال آینده

    سهم ۴۰ تا ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور ۳ سال آینده

    تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه گفت در کنکور سال آینده صرفا ۴۰ درصد سابقه تحصیلی فقط در پایه دوازدهم لحاظ می شود، در سال ۱۴۰۳ سهم سوابق تحصیلی ۵۰ درصد از پایه دوازدهم و یازدهم خواهد بود و از کنکور ۱۴۰۴ میزان ۶۰ درصد سابقه تحصیلی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم لحاظ و سهم کنکور ...

    |

    نظرات کاربران